City Manager

Aplicație mobilă

LIVRABIL: aplicația mobilă CityManager, personalizată pentru localitate și pusă la dispoziția cetățenilor

IoS și Android

Participarea cetățenilor la viața din localitate și posibilitatea de a interveni în soarta comunității reprezintă unul din instrumentele cele mai puternice în conceptul smart citizen.

O localitate inteligentă nu este inteligentă fără verticala smart citizen și fără implicarea activă a cetățenilor la guvernarea locală.

CityManager vine în sprijinul administrației publice locale cu o aplicație mobilă , ușoară, rapidă și intituitivă prin care cetățenii deserviți pot sesiza la orice oră probleme din spațiul public. CityManager App aduce comunitatea mai aproape de administrația publică.

BENEFICII

  • Creșterea încrederii in sistemul administrativ public
  • Deschiderea administrației publice față de membrii comunității locale
  • Interacțiune simplă, comodă, eficienta și în timp real
  • Reducerea timpului alocat unor sesizări
  • Asumarea răspunderii cetățenilor
  • Eliminarea barierelor birocratice
  • Creșterea performanței administrației publice locale

Trăim într-o lume a cunoașterii, a invadării informației pe toate căile și calea principală cea mai simplă este cea găsită printr-un simplu click la calculator sau smartphone.

 

Am lansat CityManager App pentry primăriile care au implementat deja soluția CityManager Premium ca parte din strategia de digitalizare de nivel 4 a localității. Cetățenii deserviți pot accesa servicii electronice direct din aplicație.

  • Aplicația poate fi accesată atât de Persoane Fizice cât și Juridice prin simpla creare și accesare a unui cont unic online. Cei care au deja un cont online în PORTAL pot utiliza aceleași date de autentificare fără a mai trebui să se înregistreze.
  • Înregistrarea utilizatorului se face prin completarea unor câmpuri obligatorii și setarea unei parole.
    După crearea utilizatorului este necesară autentificarea cu email și parolă în aplicatie.
  • Un utilizator poate să foloseasca mai multe profile, respectiv unul pentru fiecare UAT unde acesta are bunuri.
  • După crearea contului este necesară validarea acestuia de către un funcționar din cadrul Primăriei.

Servicii disponibile în CityManager App:

  • situația contribuabilă la zi
  • acces la declarații
  • acces la plăți efectuate
  • acces la Certificate Fiscale
  • acces la adeverințe
  • posibilitatea de a achita taxele și impozitele online din aplicație
  • posibilitatea de a plăti amenzile de circulație online , direct din aplicație
  • posibilitatea de a raporta o problemă din aplicație
  • acces la informații și notificări de interes public
  • acces la profilul de utilizator/cetățean
  • acces la anunțurile publice ale Primăriei
  • acces la starea documentelor depuse online
  • acces la noutăți din Monitorul Oficial Local
  • știri
  • notificări în timp real
  • acces la un click depărtare la informațiile esențiale în raport cu administrația publică

Aplicația a fost livrată și implementată ca și proiect pilot în cadrul Primăriei Comunei Șelimbăr.

servicii electronice
citymanager.online

Telefon suport 0369 10 11 11

Află mai multe despre produsele și serviciile noastre

→ sisteme și aplicații

→ produse și echipamente

→ consultanță în soluții

→ dezvoltare și training

Te invităm la o cafea. Haide să discutăm despre soluții și beneficii aduse de smart city!

Completează formularul de mai jos