Docubox
Curier de documente
LIVRABIL: locker inteligent, sistem de gestiune și control, personalizare echipamente
DocuBox dezvoltat și integrat ca serviciu click and collect care conectează cetățenii și instituțiile fără a mai merge la ghișeu sau a sta la coadă- prin intermediul unor dulapuri/lockere inteligente montate pe raza localității. DocuBox înseamnă zero timp de așteptare la ghișee, cozi sau instituții.
Prin Docubox cetățeanul livrează cererile/documentele necesare pentru îndeplinirea obligațiilor contribuabile direct la departamentul avizat din cadrul Primăriei, iar Primăria îți emite când este cazul și livrează documentele în DocuBox.
Simplu și rapid …le ridici când ai timp, fără a depinde de programul de la ghișeu.
Echipamentul Docubox este un dulap inteligent, special creat pentru schimbul de documente, cu touchscreen integrat, QR Code scanner, tastatura metalica, speaker și printer. Dotat cu un protocol de criptare unic, senzori pentru sistemul de inchidere/deschidere acesta permite controlul de la distanță și date statistice legate de numărul de utilizări/locație.
Scenariu utilizare Docubox:
Din site-ul oficial al instituției- vei putea alege modalitatea de depunere/eliberare a documentelor.
- În cazul acesta vei alege DocuBox și vei putea vedea locația exactă a locker-ului din localitatea ta.
- Odată procesată cerere PRIMEȘTI CODUL PENTRU DEBLOCAREA SERTARULUI DOCUBOX.
- Mergi la DocuBox, introduci PIN sau scanezi QR code-ul și deblochezi sertarul.
- Introduci documentele (puse într-un dosar/mapă sau folie) și GATA.
BENEFICII:
- Disponibil 24/7
- Fără contact direct între angajații publici și cetățeni
- Posibilitatea amplasării Docubox în zone aglomerate pe raza localității
- Fără timp pierdut așteptând la coadă la ghișeu
- Timp redus pentru depunere și ridicare
- Fără învoiri de la serviciu