Reconstrucție Site

Webdesign administrație publică

LIVRABIL: domeniu, hosting, webdesign (portofoliu de theme), personalizare, integrări cu servicii publice electronice, mobile responsive

Soluția Reconstrucție site-web instituție publică oferită de CityManager în diverse forme include:

  • portarea site-ului în CLOUD securizat
  • administrare dintr-un panou de control WP
  • personalizarea themei, culori, texte, stemă, mesaje etc
  • compatibilitate dispozitive mobile (responsive web design)
  • modificări structură personalizate, adăugare de pagini, conținut și funcții conform legislației aplicabile
  • trecerea pe protocol securizat HTTPS – cu certificat de securitate SSL
  • publicare automată pe site din CityManager
  • integrare cu Portal de servicii publice online (platformă de e-guvernare)
  • optimizare
  • integrare funcții: Documente online, Monitorul oficial local, sesizare de probleme, plăți online, hărți interactive etc
  • integrare formulare de contact
  • securizare anti-SPAM
  • pagini cu politici de confidențialitate și cookie-uri
  • Imagini de impact – slideshow (home page)
  • structură dedicată administrației publice locale
  •  verificare status documente în lucru în timp real

Alege o machetă modernă, bine și clar structurată, completă care să permită integrări ulterioare cu servicii publice. Adu site-ul oficial al Primăriei în secolul tehnologiei!

Ce informații sunt obligatorii de publicat pe site-ul oficial al unei instituții publice, conform legislatiei in vigoare?
Fiecare autoritate sau institutie publica are obligatia sa comunice din oficiu urmatoarele informatii de interes public:

a) actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea autoritatii sau institutiei publice;
b) structura organizatorica, atributiile departamentelor, programul de functionare, programul de audiente al autoritatii sau institutiei publice;
c) numele si prenumele persoanelor din conducerea autoritatii sau a institutiei publice si ale functionarului responsabil cu difuzarea informatiilor publice; (organigrama)
d) datele de contact ale autoritatii sau institutiei publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail si adresa paginii de Internet;
e) sursele financiare, bugetul si bilantul contabil;
f) programele si strategiile proprii;
g) lista cuprinzand documentele de interes public;
h) lista cuprinzand categoriile de documente produse si/sau gestionate, potrivit legii;
i) modalitatile de contestare a deciziei autoritatii sau a institutiei publice in situatia in care persoana se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate.

Mediul online este dinamic, tehnologii noi apar tot mai des iar regulile online se schimbă mereu. Un site WEB trebuie actualizat și menținut permanent, modificat și gestionat nu doar pentru a ține pasul cu tehnologia ci și pentru a respecta legislația din domeniu.
smart city solutions
servicii smart city

Telefon suport 0369 10 11 11

Află mai multe despre produsele și serviciile noastre

→ sisteme și aplicații

→ produse și echipamente

→ consultanță în soluții

→ dezvoltare și training

Te invităm la o cafea. Haide să discutăm despre soluții și beneficii aduse de smart city!

Completează formularul de mai jos