Reconstrucție Site
Webdesign administrație publică
LIVRABIL: domeniu, hosting, webdesign (portofoliu de theme), personalizare, integrări cu servicii publice electronice, mobile responsive
Soluția Reconstrucție site-web instituție publică oferită de CityManager în diverse forme include:
- portarea site-ului în CLOUD securizat
- administrare dintr-un panou de control WP
- personalizarea themei, culori, texte, stemă, mesaje etc
- compatibilitate dispozitive mobile (responsive web design)
- modificări structură personalizate, adăugare de pagini, conținut și funcții conform legislației aplicabile
- trecerea pe protocol securizat HTTPS – cu certificat de securitate SSL
- publicare automată pe site din CityManager
- integrare cu Portal de servicii publice online (platformă de e-guvernare)
- optimizare
- integrare funcții: Documente online, Monitorul oficial local, sesizare de probleme, plăți online, hărți interactive etc
- integrare formulare de contact
- securizare anti-SPAM
- pagini cu politici de confidențialitate și cookie-uri
- Imagini de impact – slideshow (home page)
- structură dedicată administrației publice locale
- verificare status documente în lucru în timp real
Alege o machetă modernă, bine și clar structurată, completă care să permită integrări ulterioare cu servicii publice. Adu site-ul oficial al Primăriei în secolul tehnologiei!
Ce informații sunt obligatorii de publicat pe site-ul oficial al unei instituții publice, conform legislatiei in vigoare?
Fiecare autoritate sau institutie publica are obligatia sa comunice din oficiu urmatoarele informatii de interes public:
a) actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea autoritatii sau institutiei publice;
b) structura organizatorica, atributiile departamentelor, programul de functionare, programul de audiente al autoritatii sau institutiei publice;
c) numele si prenumele persoanelor din conducerea autoritatii sau a institutiei publice si ale functionarului responsabil cu difuzarea informatiilor publice; (organigrama)
d) datele de contact ale autoritatii sau institutiei publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail si adresa paginii de Internet;
e) sursele financiare, bugetul si bilantul contabil;
f) programele si strategiile proprii;
g) lista cuprinzand documentele de interes public;
h) lista cuprinzand categoriile de documente produse si/sau gestionate, potrivit legii;
i) modalitatile de contestare a deciziei autoritatii sau a institutiei publice in situatia in care persoana se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate.