City Manager
e-guvernare
LIVRABIL: Consultanță, software, training, mentenanță, asistență, studiu de caz personalizat
Prin CityManager, instituțiile publice locale aleg să elimine progresiv barierele administrative și să dezvolte serviciile publice în spațiul public online.
Soluția software propusă este o soluție integrată de tip web-based (se poate accesa de pe orice calculator direct din Browser. ex. Chrome, Internet Explorer), cu o singura bază de date comună, ce răspunde nevoilor de digitalizare a serviciilor din Administrația Publica Locala, cât și respectarea prevederilor legale obligatorii.
Guvernarea electronică, eficientă, transparentă și prietenoasă cu cetățenii deserviți și sectorul privat va accelera dezvoltarea tuturor zonelor țării și va aduce România mai aproape de standardele europene- DESI. Soluția software propusă sprijină implementarea sistemului de control intern managerial conform Ordinului 600/2018 și a noului cod administrativ.
Pe scurt, CityManager facilitează interacțiunea digitalizată dintre administrația publică și cetățeni, oferă acces în timp real la date și informații publice, simplifică munca aparatului administrativ, debirocratizează sistemul administrativ, oferă servicii publice online de calitate cetățenilor, elimină drumurile la ghișee, economisește timp pentru toți actorii implicați și oferă noi oportunități de dezvoltare locală.
Pachetul CityManager START cuprinde următoarele module/aplicații:
- Registratură electronică și flux de documente, registre secundare
- Arhivare electronică
- Depunere documente online
- Emitere bonuri de ordine
- Status documente online
- Semnalare probleme din spațiul public
- Harta sesizărilor
- Programări online
- Petiții
- Publicare automată anunțuri/site
- Integrare ghișeul.ro
- Monitorul oficial local
- Raport lunar activitate pentru Primar pe email și SMS (număr documente gestionate online/ghișeu, număr documente cu termene depășite/departamente, număr sesizări online)